Också därför älskar jag Buenos Aires

En stad kan inte vara levande bara när det passar, tror jag.

De senaste mornarna har vi väckts klockan 06.45 av ett billarm. Det låter som en korsning av polissiren och vanligt billarm och håller på i en halvtimme. Just där runt sju har jag tänkt på krönikan ovan, att tog jag i lite för mycket med kärleken kanske?

Men sen tänkte jag på murgaorkestrarna. Här är en sån:

Och lite mer bara för ongarna är så sjukt söta:

Lämna en kommentar

Filed under Journalistik

Kommentera

