Matsouvenirer

Jag är en sån som alltid släpar med mig mat från resor, och har ofta förvånats över hur kassa matsouvenirer folk köper helt frivilligt. Det här reportaget i Sydsvenskan, snyggt utgjort av Åsa Boustedt, är tänkt att inspirera till roligare inköp. Det bästa är kommentarerna från läsarna på pre-tequila.

Tyvärr ligger repet inte på nätet. Jag har äntligen fattat hur man lägger upp pdf:er, men bara som länk (ovan). Nedan har jag fuskat med skärmdumpar. Ni fattar: jag behöver hjälp.

Lämna en kommentar

Filed under Journalistik

Kommentera

